pokemon forum actief
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Elite Four

3 plaatsers

Ga naar beneden

Elite Four Empty Elite Four

Bericht  Stevie vr aug 12, 2011 7:56 am

Inleiding
Hello! Vooraleer je aan de League begint, zou ik wat aankopen doen.
Ik zou een paar Revives, Max. Posion, Full Resort, ect.. kopen, want je Pokémon healen zich niet zelf na een gevecht.
Goog luck!

Member #1 (Will)
Elite Four 88

Team van Will:

Elite Four 178
Xatu (x2)
Lv. 40 en Lv. 42


Xatu heeft 2 type's, 'Flying' en 'Psychc'. Xatu is kwetsbaar tegen 'Dark', 'Ghost' en 'Electric'
Gengar is hier een mooi voorbeeld van, Raichu zou met Xatu ook geen problemen hebben, dus als je een team hebt die veel variatie bevat, zou dit zeker lukken. Psychc is ook kwetsbaar tegen Bug, maar ik zou bij Xatu geen Bug Pokémon gebruiken, omdat Xatu namelijk 'Flying' is.

Elite Four 124
Jynx (x1)
Lv. 41


Will's 2e Pokémon is Jynx, ook deze Pokémon heeft 2 type's, namelijk 'Psychc' en 'Ice'
Zoals eerder vermeld is 'Psychc' kwetsbaar tegen 'Dark', 'Ghost' en 'Bug', maar Jynx is ook voornamelijk kwetsbaar tegen 'Fire'
Dus als je een Typhlosion in je team hebtben je in het voordeel, zoniet, is Magmar of Arcine een goede vervanger.

Elite Four 103
Exeggutor (x1)
Lv. 41


Deze palmboom heeft ook 2 type's, namelijk 'Psychc' en 'Grass'. Vuur en Bug Pokémon zullen dan ook veel schade op hem kunnen toerichten.
Magmar of Butterfree zijn hier voorbeelden van...


Elite Four 080
Slowbro (x1)
Lv. 41


Slowbro heeft ook 2 type's, 'Water' en 'Psychc', naast dat hij kwetsbaar is tegen 'Ghost', 'Dark' en 'Bug', heeft hij ook een zwakte tegenover 'Electric' en 'Grass'...
Raichu en Bellesom is hier een mooi voorbeeld van!




Member #2 (Koga)
Elite Four 90

Team van Koga:

Elite Four 168
Ariados
Lv. 40


Ariados is 'Bug' en 'Poison'. Ariados is offensief niet zo goed, dus hiertegen kun je setuppen en dan Koga's team sweepen.
Het is algemeen bekend dat 'Bug' kwetsbaar is tegen 'Fire' en 'Rock', en 'Poison' kwetsbaar is tegen 'Psychc', onthoud dit goed, jong geleerd is oud gedaan!

Elite Four 049
Venomoth
Lv. 41


Net als Ariados, is Venomoth zeer kwetsbaar tegen 'Fire' en 'Psychc'
Hiertegen kun je een Alakazam of een Magmar gebruiken.

Elite Four 205
Forretress
Lv. 43


Forretress is ongelooflijk zwak tegen 'Fire', dat komt omdat hij 'Bug' en 'Steel' is, maak gebruik van zijn zwakte!
Maar hij heeft goede Defence stats, dus pas op.

Elite Four 089
Muk
Lv. 42


Damn, Muk! Pas op voor deze grote jongen, hij kan namelijk in staat zijn om jou Pokémon te vergifftigen, en daarin tegen heeft Muk geen zwakte tegen 'Fire', maar wel tegen 'Psychc', dus Alakazam is zijn grootste vijand.

Elite Four 169
Crobat
Lv. 44


Crobat, Koga's zijn laatste Pokémon, maar ook meteen zijn snelste. 'Psychc' en 'Electric' kunnen hem neerhalen, maar bijna zal Crobat als eerste aanvallen. Dus gebruik eventueel een 'Quicke Claw'

Member #3 (Bruno)
Elite Four 113

Team van Bruno:

Elite Four 237
Hitmontop (x1)
Lv. 42


Inderdaad, je ziet het. Bruno gebruik (behalve Onix) 'Fight' Pokémon, dus 'Flying' Pokémon kunnen schade toebrengen (als je genoeg getraint hebt) 'Flying' is zeer handig tegen Hitmontop, namelijk hij de aanval 'Dig' op jou kan uitproberen, maar het doet jou niks, waarom? Omdat jij 'Flying' Pokémon gebruikt!

Elite Four 106
Hitmonlee (x1)
Lv. 42


Ook Hitmonlee heeft een zwakheid tegen 'Flying', dus ik raad u Pidgeot aan.

Elite Four 107
Hitmonchan (x1)
Lv. 42


Ook Hitmonchan (net als zijn voorgangers) een zwakte tegen 'Flying'

Elite Four 095
Onix (x1)
Lv. 43


Onix is echter een uitzondering, hij heeft geen zwakte tegenover 'Flying', maar juist omgekeerd, dus gebruik geen 'Flying' Pokémon tegen Onix!
Onix heeft een zwakheid tegenover 'Water' en 'Grass', de aanval 'Surf' doet hem heel veel schade aan, en de kans op een KO is groot!

Elite Four 068
Machamp (x1)
Lv. 46

Goddamned, its Machamp! Deze macho is uitzonderlijk sterk, maar heeft ook een zwakheid tegen 'Flying', maar Machamp zijn attack stats zijn hoog, dus, ik zou oppassen!

Member #4 (Karen)
Elite Four 89

Team van Karen:

Elite Four 197
Umbreon (x1)
Lv. 42


Karen start met haar Umbreon, die 'Dark' is. Ze heeft goede Defence stats, en met haar Double Team, maakt het nog moeilijker om haar te verslaan. Maar ze heeft een zwakte tegenover 'Fight' en 'Bug'

Elite Four 045
Vileplume (x1)
Lv. 42


Vileplume heeft 2 type's, 'Dark' en 'Poison', dus heeft Vileplume een zwakte tegenover 'Psychc', 'Fire', 'Ground'.

Elite Four 094
Gengar (x1)
Lv. 45


Gengar heeft een hoge Speed, en met zijn aanval 'Destiny Bond' is hij extra gevaarlijk, voor Gengar zou ik een Miltank of Blissey gebruiken (Normal) Omdat Ghost aanvallen daarop geen vat hebben.

Elite Four 198
Murkrow
Lv. 44


Murkrow is Dark, maar ook 'Flying', dus een zwakte voor 'Electric', maar haal geen 'Bug' Pokémon uit.

Elite Four 229
Houndoom
Lv. 47


Houndoom is 'Dark' maar ook 'Fire', dus een zwakte voor 'Water'.
De aanval 'Surf' zou hem in 1 of 2 keer moeten neerhalen. Maar zoals zijn voorganger, haal geen 'Bug' Pokémon uit!


Champion Lance

Elite Four 130
Gyarados (x1)
Lv. 44


Proficiat, je ben al zo ver gekomen! Nu moet je alleen de Champion te verslaan, die Draken temmer is...
'Dragon' is heeft een zwakheid tegenover 'Ice', 'Electric' en 'Ground'
Lance zijn 1e Pokémon is Gyarados, die 'Water' en 'Flying' is, hij is dus heel kwetsbaar tegen 'Electric'. Raichu kan hem zo onderuit halen.

Elite Four 149
Dragonite (x3)
Lv. 49, Lv. 49, Lv. 50


Lance heeft drie Dragonite's, omdat ze 'Dragon' zijn, zijn ze kwetsbaar tegen 'Ice', en 'Dragon'. Swinub is hier een mooi voorbeeld van!

Elite Four 142
Aerodactyl (x1)
Lv. 46


Aerodactyl is een snelle Pokémon, om hem neer te halen kan je het best een 'Water' Pokémon gebruiken.

Elite Four 006
Charizard (x1)
Lv. 46


Charizard is naast een 'Flying' type, ook een 'Fire' Pokémon, dus net als zijn voorganger extra kwetsbaar tegen 'Water'

Stevie

Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 12-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Elite Four Empty Re: Elite Four

Bericht  Admin vr aug 12, 2011 7:59 am

Hey,

Mooi gemaakt,
Alleen heb ik geen heart gold of soul silver waar ik mee speel,
Die ligt te rusten, net als snorlax,

Maar ik denk dat vele er wat aan hebben,

Groetjes,
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 211
Registratiedatum : 10-08-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : www.pokemon-forum-actief.actieforum.com

https://pokemon-forum-actief.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Elite Four Empty Re: Elite Four

Bericht  iris1995 za aug 13, 2011 7:48 am

Ja het is een goede guide heb je er ook een voor Alder de champion van pokemon white?
iris1995
iris1995

Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 10-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Elite Four Empty Re: Elite Four

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum