pokemon forum actief
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verhaal spel

3 plaatsers

Ga naar beneden

Verhaal spel Empty Re: Verhaal spel

Bericht  iris1995 di aug 16, 2011 8:59 pm

Iedereen geeft een zin van een verhaal dat aansluit op het vorige zinsstuk dus bijv.: Eevee en Breloom waren gezellig aan het wandelen toen...
Dan geeft de volgende bijvoorbeeld deze zin aan: ze pikachu en venosaur zagen die aan het vechten waren pikachu gebruikte volt tackel en venosaur..... De volgende geeft dan weer het vervolg van die zin en dan krijg je uiteindelijk een heel onzinnig of juist grappig verhaal.

Dit is wat we tot nu toe hebben ik heb het allemaal even aan elkaar gezet zodat het nu een overzichterlijk verhaal is:


Charizard vloog over een grote diepe kloof en zag een weepinbell die in de kloof was gevallen.
De charizard lachtte eens goed en vloog verder naar zijn nest, waar een Dragonite hard lag te snurken.
De charizard pakte een steen en hij en dragonite waren eerst aan het overgooien.
Hij smeedt daarna de steen zo tegen een stuk rotsblok, waardoor dragonite zich naar schrok en ervandoor ging, om vrienden te halen en met zijn allen een groot feest te geven waardoor charizard last had van geluidsoverlast.
Charizard ging wanhopig te keer en toen had hij een idee.
Hij pakte zijn koffers in en ging wonen bij zijn vriend vaporeon in het water.
Dat gaf problemen want hij kon niet zwemmen en zei tegen vaporeon:
'Ik blup hoor volgens mij blup niet echt in het blup water thuis maatje' Charizard vloog weg.
Toen zocht hij naar een rustige plek om rustig na te denken over zijn leven, hij besloot om een atoombom te laten ontploffen.
Daar was een voorbijvliegende Wingull niet blij over en charizard voelde zich schuldig over het laten ontploffen van die arme wingull,
daarom ging hij de bom naar de herrie schopper dragonite gooien.
Toen dragonite, charizard zag aankomen met de atoombom smeekte hij om genade en gaf hij charizard:
Zijn kostbaarste bezit en dat was een kleine dratini, charizard wist niet echt wat hij er mee moest en besloot hem te verzorgen.
Er kwam toen ook een baby charmender tot zijn verbazing.
Toen waren ze met zijn drieen een gelukkig gezin tot dratini erachter kwam dat er iets niet klopte hij was niet rood en charizard en charmander wel.
Dus vroeg die zich af hoe dit kon, er kwam nog een ei uit het was een gouden charmender dus shiny,
toen dacht dratini hij is ook anders en voelde hij zich een stuk blijer.
Al gauw kwamen er een paar pokemon trainers aangelopen en die zeiden moet je daar eens kijken!
en toen dacht dratini he waar kijken? ik zie niks bijzonders jij wel? vroeg hij aan de 2 charmanders.
Nee, ik ook niet, waarom vraag je dat? Nou die trainers menen dat ze iets zien dus ik vroeg me af waarom een genesect paars is?
Omdat als hij roze was mannelijke trainers hem niet willen hebben dus deed die paars, maar charizard vondt het wel best met zijn dratini omdat ze toch ineens moesten vluchtten voor de trainers.
Ze hadden geen zin om gevangen te worden dus doken ze weg maar toch werden de shiny charmander en charizard gevangen.
Dratini en de andere charmander waren geschokt.
Ze gingen hulp zoeken ze vonden een hele aardige blaziken & een torchic,blaziken en torchic besloten meteen samen met dratini en charmander te gaan kijken bij De trainers, En toen de trainers wouden gaan vechten bevrijden ze de charizard en de shiny charmender en toen...
iris1995
iris1995

Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 10-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhaal spel Empty Re: Verhaal spel

Bericht  iris1995 di aug 16, 2011 9:38 pm

begonnen de trainers heel erg te huilen waardoor ze zich schuldig voelden en..
iris1995
iris1995

Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 10-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhaal spel Empty Re: Verhaal spel

Bericht  Frozy di aug 16, 2011 11:37 pm

Door een hippodown die op dat moment langskwam ontstond er een tsunami...
Frozy
Frozy

Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 11-08-11
Woonplaats : Dat hoef je niet te weten hoop ik.

http://frozyfakemon.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhaal spel Empty Re: Verhaal spel

Bericht  Admin wo aug 17, 2011 7:37 am

En je weet het vuur houdt erg van water IDD dus...
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 211
Registratiedatum : 10-08-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : www.pokemon-forum-actief.actieforum.com

https://pokemon-forum-actief.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhaal spel Empty Re: Verhaal spel

Bericht  iris1995 wo aug 17, 2011 9:56 pm

dus het groepje pokemon begon zich af te vragen of ze wel of niet teruggingen naar de trainers en vroegen aan een pokemon en zijn trainer of het leuk is om een trainer te hebben....
iris1995
iris1995

Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 10-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhaal spel Empty Re: Verhaal spel

Bericht  Admin ma aug 29, 2011 6:28 am

Met vol vreugde zijden ze ja, en toen zijden de pokemons....
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 211
Registratiedatum : 10-08-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : www.pokemon-forum-actief.actieforum.com

https://pokemon-forum-actief.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhaal spel Empty Re: Verhaal spel

Bericht  iris1995 wo aug 31, 2011 7:33 am

hmm tja laten wij het dan ook maar proberen om een trainer te hebben...
iris1995
iris1995

Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 10-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhaal spel Empty Re: Verhaal spel

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum