pokemon forum actief
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pokemon Leaugue

2 plaatsers

Ga naar beneden

Pokemon Leaugue Empty Pokemon Leaugue

Bericht  iris1995 za aug 13, 2011 11:25 pm

Aangezien je zelf kan bepalen wie je eerst gaat verslaan en wie daarna noem ik gewoon de elite four op bij hun naam en welke pokemons ze hebben.

Shauntal: die gebruikt ghost pokemon. De 1e pokemon is cofagrigus die kun je gemakkelijk verslaan met een ghost of een dark pokemon. Aangezien de weakness van een ghost pokemon dus eigenlijk zichzelf is net zoals bij de dragon moves die hebben veel effect op een dragon type.
Haar 2e pokemon is Jellicent dus die kun je verslaan met een electric, grass, ghost of dark type pokemon. Daarna zet ze golurk in tegen hem kun je een water, grass, ice, ghost of dark aanval gebruiken. Haar 4e en laatste pokémon is Chandelure weakness daarvan zijn water, ground, rock, ghost of dark. Ik heb deze vier pokemon gewoon verslagen met een dark type genaamd zoroark.

Caitlin: gebruikt psychic pokemon dus hier kun je een dark pokémon goed tegen gebruiken. Ze heeft een Reuniclus, een Musharna, een sigilyph en een Gothithelle Ook bij haar heb ik Zoroark gebruikt.

Grimsley: hij gebruikt dark type pokemon dus ik zou zeggen gebruik tegen hem een fighting aanval of een bug aanval als je voor tepig gekozen had is die inmiddels emboar geworden en kan hij dus fighting aanvallen gebruiken. Zijn pokemon zijn: Scrafty (flying is samen met fighting zijn weakness), Liepard (weakness: fight en bug), Krookodile
(weakness: water, grass, ice, fight en bug) en Bisharp (weakness: fire en ground allebij 2 keer en fighting hit maar liefst 4 keer).

Marshal: hij gebruikt allemaal fight pokemon dus gebruik tegen hem gewoon psychic en flying moves de pokémon die hij gebruikt zijn:throw, sawk, conkeldurr en mienshao.

Ik heb de league verslagen met 3 pokémon: reuniclus, zoroark en emboar (voor fighting)

De champion hoef je de eerste keer niet te verslaan dat komt pas als je de league voor de 2e keer doet. Nu moet je tegen N vechten.



Laatst aangepast door iris1995 op zo aug 14, 2011 5:53 am; in totaal 1 keer bewerkt
iris1995
iris1995

Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 10-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Pokemon Leaugue Empty Re: Pokemon Leaugue

Bericht  Admin zo aug 14, 2011 12:00 am

Wel mooi gemaakt,

De 1 ste was wel uiteraard het beste gemaakt,

Groetjes,
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 211
Registratiedatum : 10-08-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : www.pokemon-forum-actief.actieforum.com

https://pokemon-forum-actief.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Pokemon Leaugue Empty Re: Pokemon Leaugue

Bericht  iris1995 zo aug 14, 2011 5:50 am

die andere zijn eigenlijk alleen maar pokemon van hetzelfde type dus allemaal dark ofzo snapje? bij de eerste zijn het heel veel combi's dus bijvoorbeel ghost met ice zoals jellicent daarom heb ik die uitgebreider gedaan.
iris1995
iris1995

Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 10-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Pokemon Leaugue Empty Re: Pokemon Leaugue

Bericht  Admin zo aug 14, 2011 6:47 am

Hij is verder goed gemaakt,
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 211
Registratiedatum : 10-08-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : www.pokemon-forum-actief.actieforum.com

https://pokemon-forum-actief.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Pokemon Leaugue Empty Re: Pokemon Leaugue

Bericht  iris1995 zo aug 14, 2011 7:19 am

Dank je
iris1995
iris1995

Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 10-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Pokemon Leaugue Empty Re: Pokemon Leaugue

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum